Η ΝΙΚΗ αμφισβητεί την απόφαση του ΕΣΡ για υποχρεωτική διαφήμιση του spot του Gay Pride
- Νέα Δημοκρατία και Ελληνική Λύση φέρνουν στα σπίτια μας τη διαφήμιση του Gay Pride
- Η άσεμνη «παρέλαση υπερηφάνειας» διαφημίζεται υποχρεωτικά στους τηλεοπτικούς δέκτες
- Αστήρικτη η απόφαση του ΕΣΡ για «κοινωνικό περιεχόμενο» στο σποτ του Athenspride
- Η ΝΙΚΗ κατέθεσε εξώδικο προς τους διοργανωτές του Thessalonikipride, και τη Δευτέρα καταθέτει αντίστοιχο εξώδικο προς τους διοργανωτές του Athenspride.
- Δήλωση του εκπροσώπου τύπου της ΝΙΚΗΣ για την απόφαση του ΕΣΡ
- Η άσεμνη «παρέλαση υπερηφάνειας» διαφημίζεται υποχρεωτικά στους τηλεοπτικούς δέκτες
Η διαφήμιση του Athens Pride επιβλήθηκε στους τηλεοπτικούς δέκτες κάθε ελληνικού νοικοκυριού, με ένα σποτ κάθε μέρα για το διάστημα 29/5-15/6 με απαράδεκτη απόφαση του ΕΣΡ και φυσικά την υπογραφή της προέδρου του, κ. Ευτέρπης Κουτζαμάνη, την οποία παρουσιάζουμε στην δημοσιότητα εδώ:
- Η αντισυνταγματικά διορισμένη διοίκηση του ΕΣΡ, με τις «ευλογίες» της Νέας Δημοκρατίας και της Ελληνικής Λύσης, φέρνει στα σπίτια μας τη διαφήμιση του Gay Pride
Θυμίζουμε ότι η πρόεδρος του ΕΣΡ, που υπογράφει την τηλεοπτική επιβολή των μηνυμάτων της παρέλασης ΛΟΑΤΚΙ ατζέντας, ανέλαβε καθήκοντα με αντισυνταγματικό τρόπο, συγκεντρώνοντας το 59% των ψήψων, ενώ το Σύνταγμα προβλέπει ως απαραίτητη την πλειοψηφία των 3/5 (60%) για τον διορισμό μελών Ανεξάρτητων Αρχών. Αυτό το κατάφερε με 14 ψήφους της Νέας Δημοκρατίας και 2 της Ελληνικής Λύσης, επί συνόλου 27 βουλευτών που απαρτίζουν το αρμόδιο σώμα της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής.
Σήμερα, η μεν Πρόεδρος του ΕΣΡ εξαργυρώνει για μία ακόμα φορά την εκλογή της. Η δε Ελληνική Λύση, που κατά την ψήφιση του νέου ΔΣ του ΕΣΡ χαρακτηρίστηκε «δεκανίκι της ΝΔ» από ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, χύνει σήμερα κροκοδείλια δάκρυα για τα αποτελέσματα των επιλογών της.
Σημειώνουμε ότι το ΕΣΡ έδρασε εγκαίρως για να εξυπηρετήσει την προβολή των εκδηλώσεων των ΛΟΑΤΚΙ, ενώ, αντιθέτως, ακόμη ψάχνει να ψελλίσει απάντηση επί της ουσίας στο υπόμνημα που κατέθεσε η ΝΙΚΗ εδώ και 6 μήνες (13/11/2024).
- Αστήρικτη η απόφαση του ΕΣΡ για «κοινωνικό περιεχόμενο» στο σποτ του Athenspride
Επειδή στην Ελλάδα μπερδεύουμε τα «θέλω» και τα «πρέπει», ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το επίμαχο σποτ μήνυμα του Athens Pride, εμπεριέχει τα εξής μηνύματα:
- Στρέφεται ευθέως με αθέμιτο, παραπλανητικό και προσβλητικό τρόπο κατά δημοσίων υπαλλήλων, καθηγητών, δικαστικών, με σαφείς υπαινιγμούς για ανάρμοστη και ρατσιστική συμπεριφορά προς πολίτες.
- Περαιτέρω, το σποτ περιγράφει την ελεύθερη επιλογή προσώπων να μην παραστούν σε «γάμο» ομοφυλοφίλων ως κάτι διαδεδομένο (ψευδής ισχυρισμός, αφού έχουν γίνει ελάχιστες τέτοιες νομικές πράξεις) και ως κάτι καταδικαστέο, προκαλώντας έτσι στίγμα απέναντι σε όσους διαφωνούν για λόγους θρησκευτικής συνείδησης με το νομοσχέδιο περί «γάμων» ομοφυλοφίλων.
Η απόφαση του ΕΣΡ να επιβάλει αυτό το σποτ στα κανάλια επικαλείται την ΚΥΑ 1686/2018 - ΦΕΚ 2037/Β/5-6-2018. Η υπουργική απόφαση, με τη σειρά της, επικαλείται «την ανάγκη πληροφόρησης του κοινού σε θέματα που άπτονται ζωτικών θεμάτων γενικότερου κοινωνικού συμφέροντος και τόνωσης της κοινωνικής αλληλεγγύης μεταξύ των πολιτών της χώρας».
- Διερωτώμαστε: Θεωρεί το ΕΣΡ «ζωτικό θέμα κοινωνικού συμφέροντος» την συμμετοχή σε εκδηλώσεις που συστηματικά παραβιάζονται τα χρηστά ήθη και προσβάλλεται το εθνικό και θρησκευτικό συναίσθημα των πολιτών; Θεωρεί το ΕΣΡ ότι «τονώνεται η κοινωνική αλληλεγγύη» όταν στοχοποιούνται δημόσιοι υπάλληλοι, καθηγητές και δικαστικοί;
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το άρθρο 3 παρ. 4 της ΚΥΑ, όπου «κατά τον χαρακτηρισμό των μηνυμάτων ως κοινωνικού περιεχομένου το ΕΣΡ ελέγχει, βάσει των διδαγμάτων της κοινής πείρας, εάν αυτά συνιστούν προφανείς περιπτώσεις παραπλανητικών ή αθέμιτων μηνυμάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 2251/1994 (Α' 191) για την προστασία των καταναλωτών, που κωδικοποιήθηκε με την υπουργική απόφαση 5338/17.1.2018 (Β' 40), και του άρθρου 3 του ν. 2328/1995 για την προστασία των τηλεθεατών και ακροατών, όπως ισχύει.»
- Διερωτώμαστε: Από πού αντλεί το ΕΣΡ τα «διδάγματα της κοινής πείρας»; Δεν γνωρίζει η κ. Κουτζαμάνη, και όσοι την ψήφισαν στη θέση αυτή, ότι με βάσει πάμπολλες έρευνες η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού είναι αντίθετη με τους «γάμου» και τις υιοθεσίες παιδιών από ομοφυλόφιλους; Δεν κατανοεί ότι διαφημίζει ένα τόλμημα της κυβέρνησης που δίχασε βαθιά την ελληνική κοινωνία και προσβάλλει τα ορθόδοξα χριστιανικά ήθη; Δεν αντιλαμβάνεται την παραπλανητική στοχοποίηση όσων διαφωνούν με την κυβέρνηση και τις νομοθετικές επιλογές της;
- Το σποτ του Athenspride προσκρούει στη νομοθεσία περί Προστασίας Καταναλωτή
Υπενθυμίζουμε στο ΕΣΡ το νόμο 2251/1994 ΦΕΚ 191/Α/16-11-1994 για την Προστασία του Καταναλωτή, αναφέρει (άρθρο 9 παρ. 3α) ότι «για να κριθεί αν μία διαφήμιση είναι παραπλανητική, λαμβάνονται υπόψη όλα τα στοιχεία της και ιδίως οι ενδείξεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αγαθού ή της υπηρεσίας, όπως (...) η καταλληλότητα».
Άραγε το ΕΣΡ με ποιόν τρόπο έλεγξε την καταλληλότητα; Η απόφασή του δεν έχει την παραμικρή ένδειξη για τις ώρες προβολής του σποτ σε ώρες παιδικής τηλεθέασης.
Στο δε άρθρο 5 του νόμου, «απαγορεύεται κάθε διαφήμιση που προσβάλλει τα χρηστά ήθη». Άραγε το ΕΣΡ δεν γνωρίζει τίποτα για τις προσβολές των χρηστών ηθών που συμβαίνουν εδώ και χρόνια ανεξαιρέτως σε όλες τις παρελάσεις ΛΟΑΤΚΙ στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη;
Στη ΝΙΚΗ δεν περιμένουμε απαντήσεις από το ΕΣΡ. Ωστόσο θα θέτουμε πάντα τις ερωτήσεις, ώστε κάποτε να υπάρξει ουσιαστική λογοδοσία για όλα όσα διαβρώνουν και καταστρέφουν την ψυχή της ελληνικής κοινωνίας. Η Πολιτεία και οι αρχές πρέπει να βρεθούν προ των ευθυνών τους, ώστε κάποτε να λειτουργούν με σεβασμό στο Σύνταγμα, τον πολιτισμό και τις παραδοσιακές αξίες του ελληνικού λαού.
Δείτε εδώ τις δηλώσεις του Εκπροσώπου Τύπου της ΝΙΚΗΣ κ. Δήμου Θανάσουλα για το θέμα: